onsdag, april 15

Onsdag den femtonde?

Jag förstår verkligen inte vad den här dagen har haft för problem med min existens?! Värsta otursdagen någonsin. Det började med att jag vaknade tio minuter innan jag var tvungen att gå till bussen - och jag har inte tvättat håret sen i lördags... - och sen möts jag på jobbet av en leverans från varudepån med 80st(!!) olika ölsorter som ska prickas, levereras in och plockas. Det tog två timmar, bara det. Sen går en flaska rödvin sönder i kassa 1, och vinet rann ner i datorn... så den fick kortslutning och dog. Sen gick en ölburk sönder längre ner i kassalinjen och sprayade mig och Matte. Ännu en ölburk gick sönder i kassan efter det... aa, ni fattar grejen. Och! På vägen hem höll jag på att bli påkörd av en bil med en förare som antagligen inte såg mig för att han pratade i telefonen. Jävla dåre! Jag gick i vägrenen och mannen körde in på vägen jag gick vid, utan att sakta ner. Området är inte jättebra belyst och det här är på baksidan av Norrvikenskolan, det rör sig massor av människor runtom. Jag pratade med mamma i mobilen när det hände och jag blev så jävla förbannad att jag dunkade till bilen, bilen stannade, jag gick fram till rutan på passagerarsidan, stirrade in i bilen tills mannen rullade ner rutan och sen skällde jag ut honom. Minns inte vad jag sa, efteråt gick jag bara hem. Avslutade samtalet med mamma, gjorde en äggmacka och satte mig framför teven. Och nu sitter jag här.

Nej! Nu ska jag duscha och sen ska jag sova. Jobbar 7-12 imorgon och sen drar jag till momo & mofa och myser med dem. :) Bye!

Den 21 Maj ska jag fylla på lite tatueringar... Jag längtar!

Inga kommentarer: